Fenntartható mozgalmat indít a globális telefontok márka
A Drop to zero a CASETiFY márka mozgalma a szén-dioxid-semleges és ‘zero waste’ jövő felé, hogy segítse annak védelmét.
„Bemutatjuk azt a stílust, amely többre képes!” Olvasható a CASETiFY oldalán. A márka most minden eddiginél jobban felismeri a környezettudatosság szükségességét, és az a küldetésük, hogy ezt a tudatosságot beépítsék saját termékpalettájukba.
A jelentésük szerint nemrég 165 000 fát ültettek el az EARTHDAY.ORG lombkoronaprojektjével kapcsolatos kezdeményezésük részeként. Emellett több mint 160 000 tokot újrahasznosítottak, és több mint 28 000 kg műanyagot távolítottak el a hulladéklerakókból. Továbbá 10 000 egyszer használatos műanyag palackot helyettesítettek újrafelhasználható vizes palackjaikkal. Mindezzel a szén hatását valamivel több mint 3900 tonna szén megkötésével csökkentette.
A cikk eredetileg a www.kp.hu weboldalán jelent meg. Kattints ide a folytatásért!